Ο Ιησούς Χριστός και οι μαθητές του κάνουν πάνω από 70 φορές αναφορά στον πατριάρχη Αβραάμ και στην ζωή του είτε σε παραδείγματα είτε σε παραβολές όπως αυτή που αναφέρεται στο Λουκάς 16 κεφάλαιο και 19-31 για τον πλούσιο και τον Λάζαρο και για τον ζητιάνο που όταν πέθανε και μεταφέρθηκε από τους αγγέλους στον κόλπο του Αβραάμ.

Σε μια άλλη περίπτωση όταν οι ενάντιοι ζητούσαν να τον σκοτώσουν γιατί δεν τους άρεσαν τα λόγια του αυτοί καυχήθηκαν ότι είναι απόγονοι και ο Ιησούς τους λέει στο Ιωάννης 8 κεφάλαιο και 39 εδάφιο (Απαντώντας τού είπαν: «Ο πατέρας μας είναι ο Αβραάμ». Ο Ιησούς τούς είπε: «Αν είστε παιδιά του Αβραάμ, να κάνετε τα έργα του Αβραάμ.)

Το ότι κάποιος μπορεί να είναι κατά γράμμα απόγονος του Αβραάμ όπως ήταν οι Ισραηλίτες της εποχής του Ιησού δεν σήμαινε και αυτόματα ότι είναι εκλεκτός του Θεού και έχει την επιδοκιμασία του καθώς ο Παύλος έκανε μια αναφορά σε αυτό το θέμα όπως διαβάζουμε στο Ρωμαίους 9 κεφάλαιο και 6-8 εδάφια (Ωστόσο, όχι ότι έχει αποτύχει ο λόγος του Θεού. Διότι δεν είναι πράγματι «Ισραήλ» όλοι όσοι προέρχονται από τον Ισραήλ. Ούτε επειδή είναι σπέρμα του Αβραάμ είναι όλοι παιδιά, αλλά: «Αυτό που θα αποκληθεί “σπέρμα σου” θα είναι μέσω του Ισαάκ». Δηλαδή, τα κατά σάρκα παιδιά+ δεν είναι πράγματι τα παιδιά του Θεού, αλλά τα παιδιά που είναι μέσω της υπόσχεσης υπολογίζονται ως το σπέρμα.)

Πιοι είναι λοιπόν το αληθινό σπέρμα του Αβραάμ; Ο Απόστολος Παύλος το διευκρινίζει αυτό με την αναφορά του σε όσους ανήκουν στον Χριστό και σε όσους αναφέρονται ως κληρονόμοι και αυτό μπορούμε να το δούμε στο Γαλάτες 3 κεφάλαιο και 16,29 εδάφια. (Οι υποσχέσεις ειπώθηκαν στον Αβραάμ και στο σπέρμα του. Δεν λέει: «Και στα σπέρματα», όπως στην περίπτωση πολλών, αλλά όπως στην περίπτωση ενός: «Και στο σπέρμα σου», που είναι ο Χριστός, Επιπλέον, αν ανήκετε στον Χριστό, είστε πραγματικά σπέρμα του Αβραάμ, κληρονόμοι αναφορικά με μια υπόσχεση)

Επιπρόσθετα, ο Παύλος επισημαίνει ότι οι δύο γυναίκες του Αβραάμ, η Σάρρα και η Άγαρ, αποτελούσαν χαρακτήρες ενός συμβολικού δράματος το οποίο περιλάμβανε τις δύο διαθήκες του Ιεχωβά όπως μπορείτε να δείτε στα Γαλατας 4:22‐31 και στην επιστολή προς Εβραίους 11:8)

Ένας άλλος λόγος που γίνεται αναφορά στον Αβραάμ είναι το παράδειγμα που έδωσε με την φιλοξενία του και την καλοσύνη που έδειξε και σε αγνώστους και τον αναφέρει στον μεγάλο κατάλογο επιφανών μαρτύρων του Ιεχωβά ως παράδειγμα και σε εμάς σήμερα και ιδιαίτερα στις δύσκολες εποχές που ζούμε και τόσο οι γνωστοί μας όσο και οι αδελφοί μας σε άλλες περιοχές του κόσμου που δεν τους ξέρουμε έχουν την ανάγκη στήριξης μας κατά καιρούς.

Ιδιαίτερα για εμάς εδώ στην Αττική πλησιάζει η ημερομηνία που θα φιλοξενήσουμε η θα κληθούμε να συνεργαστούμε με αγνώστους σε εμάς αδελφούς στον αγρό εκείνες τις ημέρες, τι και αν είναι οι αδελφοί μας αυτοί άλλης εθνικής καταγωγής η αλλού χρώματος η φυλής; Εμείς θα πρέπει να δείξουμε τα χαρακτηριστικά εκείνα που θα μας κάνουν να είμαστε πραγματικοί απόγονοι του Αβραάμ όσον αφορά την αγάπη και την φιλοξενία που έδειξε σε αγνώστους όπως είδαμε παραπάνω και έγινε σημείο αναφοράς από τον Ιησού και τους μαθητές του.

Και τελειώνοντας την αναφορά μας αυτή στην ιστορικότητα του Αβραάμ βλέπουμε ότι είναι ένα πραγματικό πρόσωπο στην βιβλική ιστορία καθώς εκτός από τον Ιησού και τους Μαθητές του η αρχαιολογική σκαπάνη έχει φέρει στην επιφάνεια πλήθος αποκαλύψεων που αναφέρονται και στην ιστορία του Αβραάμ όπως είναι γεωγραφικές θέσεις της εποχής του και η αναφορά στα ήθη και τα έθιμα της περιοχής όπου έζησε και πέθανε ο Αβραάμ.

Στο Καρνάκ (αρχαίες Θήβες), στις όχθες του ποταμού Νείλου, ένας τεράστιος αιγυπτιακός ναός περιέχει μια επιγραφή στο νότιο τοίχο του η οποία επιβεβαιώνει την εκστρατεία του Αιγύπτιου Βασιλιά Σισάκ (Σεσόνκ Α΄) στην Παλαιστίνη Ο Σισάκ μάλιστα καταχωρίζει στις τοποθεσίες που κατέλαβε και τον «Αγρό του Άβραμ», γεγονός που αποτελεί την αρχαιότερη μνεία του Αβραάμ σε αιγυπτιακά κείμενα.

Ο λόγος που ο Αβραάμ κλήθηκε φίλος του Ιεχωβά και είναι ο μοναδικός άνθρωπος που έχει αυτή την τιμή είναι για τα έργα πίστης που έκανε και για τίποτα άλλο. Όπως μπορούμε να διαβάσουμε στον Ιάκωβο 2 κεφάλαιο και 21-23 εδάφια (Δεν ανακηρύχτηκε δίκαιος μέσω έργων ο Αβραάμ ο πατέρας μας, αφού πρώτα πρόσφερε τον Ισαάκ το γιο του πάνω στο θυσιαστήριο; Βλέπεις ότι η πίστη του εργαζόταν μαζί με τα έργα του και μέσω των έργων του η πίστη του τελειοποιήθηκε, και εκπληρώθηκε η γραφή που λέει: «Ο Αβραάμ έθεσε πίστη στον Ιεχωβά και του υπολογίστηκε ως δικαιοσύνη», και αποκλήθηκε «φίλος+ του Ιεχωβά»)

Και αυτό είναι ένα λαμπρό παράδειγμα για εμάς σήμερα το να ακολουθούμε το παράδειγμα του Αβραάμ στην αγάπη προς τους αδελφούς μας και στην εκδήλωση πνεύματος φιλοξενίας σε κάθε περίπτωση.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Το υλικό που σας παρουσιάζουμε σε αυτή την σελίδα είναι επιλεγμένο από τον επίσημο ιστότοπο των Χριστιανών Μαρτύρων του Ιεχωβά τον οποίο και σας προτρέπουμε να επισκέπτεστε τακτικά για την ποιότητα στην υλη που τον διακρίνει!

This is not the official website of Jehovah’s Witnesses jw.org is the official website of Jehovah's Witnesses and is the authoritative website about our beliefs, teachings, & activities.

Did you like this? Share it:

No Comments on “Η Ιστορικότητα του Αβραάμ στις Χριστιανικές Ελληνικές Γραφές και τι σημαίνει για εμάς.”

Comments on this entry are closed.


Το υλικό που σας παρουσιάζουμε σε αυτή την σελίδα είναι επιλεγμένο από τον επίσημο ιστότοπο των Χριστιανών Μαρτύρων του Ιεχωβά τον οποίο και σας προτρέπουμε να επισκέπτεστε τακτικά για την ποιότητα στην ενημέρωση και στην υλη που τον διακρίνει!