«Ο Ιεζεκιήλ Απολάμβανε να Διακηρύττει το Άγγελμα του Θεού»

Σε όραμα, ο Ιεχωβά έδωσε στον Ιεζεκιήλ έναν ρόλο και του είπε να τον φάει. Τι σήμαινε αυτό;

Ιεζ 2:9–3:2 Ο Ιεζεκιήλ έπρεπε να απορροφήσει πλήρως το άγγελμα του Θεού. Ο στοχασμός γύρω από τα λόγια του ρόλου θα επηρέαζε τα βαθύτερα συναισθήματα του Ιεζεκιήλ και θα τον υποκινούσε να μιλήσει

Ιεζ 3:3 Ο ρόλος είχε γλυκιά γεύση επειδή ο Ιεζεκιήλ διατηρούσε καλή στάση απέναντι στον διορισμό του

Ιεζ 2:9–3:2—Ο Ιεζεκιήλ έφαγε τον ρόλο με τις “θρηνωδίες και τα βογκητά και τους οδυρμούς” (w08 15/7 σ. 8 ¶6, 7· it-2 1012)

6, 7. (α) Ποιο όραμα έλαβε ο Ιεζεκιήλ, και τι σήμαινε αυτό; (β) Ποιο δίδαγμα παρέχει το όραμα του Ιεζεκιήλ στους υπηρέτες του Θεού σήμερα;

6 Το βιβλίο του Ιεζεκιήλ αποκαλύπτει κάτι άλλο που μπορεί να μας βοηθήσει να μιλάμε με τόλμη. Σε όραμα, ο Ιεχωβά έδωσε στον Ιεζεκιήλ έναν ρόλο γραμμένο και στις δύο πλευρές, στον οποίο υπήρχαν «θρηνωδίες και βογκητά και οδυρμοί», και του είπε να τον φάει, με τα λόγια: «Γιε ανθρώπου, δώσε στην κοιλιά σου να φάει ώστε να γεμίσεις τα έντερά σου με αυτόν το ρόλο τον οποίο εγώ σου δίνω». Τι σήμαινε αυτό το όραμα; Ο Ιεζεκιήλ έπρεπε να απορροφήσει πλήρως το άγγελμα που επρόκειτο να μεταδώσει. Το άγγελμα αυτό έπρεπε να αποτελέσει μέρος του εαυτού του, σαν να λέγαμε, και να επηρεάζει τα μύχια αισθήματά του. Κατόπιν, ο προφήτης αφηγείται: «Άρχισα να τον τρώω και έγινε στο στόμα μου σαν μέλι από τη γλυκύτητα». Η δημόσια διακήρυξη του αγγέλματος του Θεού αποτελούσε ευχαρίστηση για τον Ιεζεκιήλ—ήταν σαν να έτρωγε μέλι. Το θεωρούσε εξαιρετικό προνόμιο να εκπροσωπεί τον Ιεχωβά και να εκπληρώνει αυτόν το θεόδοτο διορισμό, παρότι κάτι τέτοιο σήμαινε ότι θα έπρεπε να μεταδώσει ένα ισχυρό άγγελμα σε έναν μη δεκτικό λαό.—Διαβάστε Ιεζεκιήλ 2:8–3:4, 7-9.

7 Αυτό το όραμα περιέχει ένα πολύτιμο δίδαγμα για τους υπηρέτες του Θεού σήμερα. Έχουμε και εμείς να μεταδώσουμε ένα ισχυρό άγγελμα σε ανθρώπους που δεν εκτιμούν πάντα τις προσπάθειές μας. Προκειμένου να συνεχίσουμε να θεωρούμε τη Χριστιανική διακονία θεόδοτο προνόμιο, πρέπει να τρεφόμαστε καλά από πνευματική άποψη. Το να συνηθίζουμε να μελετάμε επιπόλαια ή ευκαιριακά δεν αρκεί για να απορροφούμε πλήρως το Λόγο του Θεού. Μήπως θα μπορούσατε να κάνετε την προσωπική σας ανάγνωση και μελέτη της Γραφής πιο ποιοτική ή πιο τακτική; Μήπως θα μπορούσατε να κάνετε συχνότερα στοχασμούς γύρω από όσα διαβάζετε;—Ψαλμ. 1:2, 3.

Η υλική τροφή αφομοιώνεται από τα έντερα. Αυτό το γεγονός χρησιμοποιήθηκε μεταφορικά για να συμβολίσει τη διανοητική ή πνευματική πέψη όταν, σε όραμα, ειπώθηκε στον Ιεζεκιήλ να φάει έναν ρόλο, γεμίζοντας τα έντερά του (εβρ., με‛ίμ) με αυτόν. Ο Ιεζεκιήλ επρόκειτο να ενδυναμωθεί πνευματικά στοχαζόμενος και αποθηκεύοντας στη μνήμη του τα λόγια που ήταν γραμμένα στο ρόλο. Με αυτόν τον τρόπο λάβαινε πνευματική τροφή καθώς και ένα άγγελμα το οποίο έπρεπε να μεταδώσει.—Ιεζ 3:1-6· παράβαλε Απ 10:8-10.

Ιεζ 3:3—Ο Ιεζεκιήλ ήταν ευγνώμων που υπηρετούσε τον Ιεχωβά ως προφήτης (w07 1/7 σ. 12 ¶3)

Γιατί ήταν ο ρόλος με τις θρηνωδίες και τα βογκητά γλυκός για τον Ιεζεκιήλ; Αυτό που έκανε το ρόλο γλυκό για τον Ιεζεκιήλ ήταν η στάση του προφήτη απέναντι στην αποστολή του. Ο Ιεζεκιήλ ήταν ευγνώμων που υπηρετούσε τον Ιεχωβά ως προφήτης.

Σκάβουμε για Πνευματικά Πετράδια

Ιεζ 1:20, 21, 26-28—Τι απεικονίζει το ουράνιο άρμα; (w07 1/7 σ. 11 ¶6)

Τι απεικονίζει το ουράνιο άρμα; Το άρμα συμβολίζει το ουράνιο τμήμα της οργάνωσης του Ιεχωβά το οποίο αποτελείται από πιστά πνευματικά πλάσματα. Πηγή της δύναμης που το κινεί είναι το άγιο πνεύμα του Ιεχωβά. Ο Αρματηλάτης, ο οποίος συμβολίζει τον Ιεχωβά, είναι απερίγραπτα ένδοξος. Η ηρεμία του φαίνεται παραστατικά από ένα εξαίσιο ουράνιο τόξο.

Ιεζ 4:1-7—Αναπαρέστησε πραγματικά ο Ιεζεκιήλ τη σκηνή που απεικόνιζε την πολιορκία της Ιερουσαλήμ; (w07 1/7 σ. 12 ¶4)

Αναπαρέστησε πραγματικά ο Ιεζεκιήλ τη σκηνή που απεικόνιζε την επικείμενη πολιορκία της Ιερουσαλήμ; Το αίτημα του Ιεζεκιήλ για αλλαγή της καύσιμης ύλης με την οποία θα μαγείρευε το φαγητό του και η ικανοποίηση του αιτήματός του από τον Ιεχωβά δείχνουν ότι ο προφήτης αναπαρέστησε πραγματικά τη σκηνή. Το ότι πλάγιασε πάνω στο αριστερό του πλευρό υποδήλωνε τα 390 χρόνια του σφάλματος του δεκάφυλου βασιλείου—από την έναρξή του το 997 Π.Κ.Χ. ως την καταστροφή της Ιερουσαλήμ το 607 Π.Κ.Χ. Το ότι πλάγιασε πάνω στο δεξί του πλευρό υποδήλωνε τα 40 χρόνια της αμαρτίας του Ιούδα, περίοδος που διήρκεσε από το διορισμό του Ιερεμία ως προφήτη το 647 Π.Κ.Χ. μέχρι το 607 Π.Κ.Χ. Ολόκληρη την περίοδο των 430 ημερών, ο Ιεζεκιήλ συντηρούνταν με ελάχιστο φαγητό και νερό, κάτι που έδειχνε προφητικά ότι θα υπήρχε πείνα στη διάρκεια της πολιορκίας της Ιερουσαλήμ.

Ιεζ 1:5-11—Ποια είναι τα τέσσερα ζωντανά πλάσματα; Στο δεύτερο όραμα που είδε σχετικά με το άρμα, ο Ιεζεκιήλ προσδιορίζει τα τέσσερα ζωντανά πλάσματα ως χερουβείμ. (Ιεζεκιήλ 10:1-11· 11:22) Σε αυτή τη μετέπειτα περιγραφή, αποκαλεί το πρόσωπο του ταύρου «πρόσωπο χερούβ». (Ιεζεκιήλ 10:14) Αυτό είναι κατάλληλο επειδή ο ταύρος συμβολίζει ισχύ και δύναμη, και τα χερουβείμ είναι ισχυρά πνευματικά πλάσματα.

Ιεζ 2:6—Γιατί αποκαλείται ο Ιεζεκιήλ επανειλημμένα “γιος ανθρώπου”; Ο Ιεχωβά απευθύνεται στον Ιεζεκιήλ με αυτόν τον τρόπο για να υπενθυμίσει στον προφήτη ότι είναι φτιαγμένος από σάρκα και αίμα, τονίζοντας έτσι τη μεγάλη αντίθεση ανάμεσα στον ανθρώπινο αγγελιοφόρο και στον θεϊκό Εμπνευστή του αγγέλματος. Ο ίδιος χαρακτηρισμός προσδίδεται στον Ιησού Χριστό περίπου 80 φορές στα Ευαγγέλια, κάτι που δείχνει ξεκάθαρα ότι ο Γιος του Θεού είχε έρθει ως άνθρωπος, όχι ως ενσάρκωση.

Ιεζ 2:9–3:3—Γιατί ήταν ο ρόλος με τις θρηνωδίες και τα βογκητά γλυκός για τον Ιεζεκιήλ; Αυτό που έκανε το ρόλο γλυκό για τον Ιεζεκιήλ ήταν η στάση του προφήτη απέναντι στην αποστολή του. Ο Ιεζεκιήλ ήταν ευγνώμων που υπηρετούσε τον Ιεχωβά ως προφήτης.

Ιεζ 4:1-17—Αναπαρέστησε πραγματικά ο Ιεζεκιήλ τη σκηνή που απεικόνιζε την επικείμενη πολιορκία της Ιερουσαλήμ; Το αίτημα του Ιεζεκιήλ για αλλαγή της καύσιμης ύλης με την οποία θα μαγείρευε το φαγητό του και η ικανοποίηση του αιτήματός του από τον Ιεχωβά δείχνουν ότι ο προφήτης αναπαρέστησε πραγματικά τη σκηνή. Το ότι πλάγιασε πάνω στο αριστερό του πλευρό υποδήλωνε τα 390 χρόνια του σφάλματος του δεκάφυλου βασιλείου—από την έναρξή του το 997 Π.Κ.Χ. ως την καταστροφή της Ιερουσαλήμ το 607 Π.Κ.Χ. Το ότι πλάγιασε πάνω στο δεξί του πλευρό υποδήλωνε τα 40 χρόνια της αμαρτίας του Ιούδα, περίοδος που διήρκεσε από το διορισμό του Ιερεμία ως προφήτη το 647 Π.Κ.Χ. μέχρι το 607 Π.Κ.Χ. Ολόκληρη την περίοδο των 430 ημερών, ο Ιεζεκιήλ συντηρούνταν με ελάχιστο φαγητό και νερό, κάτι που έδειχνε προφητικά ότι θα υπήρχε πείνα στη διάρκεια της πολιορκίας της Ιερουσαλήμ.

Ιεζ 5:1-3—Τι σημαίνει το γεγονός ότι ο Ιεζεκιήλ πήρε λίγες τρίχες από το τμήμα που θα σκόρπιζε στον άνεμο και τις τύλιξε στην άκρη της φορεσιάς του; Το έκανε αυτό για να δείξει ότι ένα υπόλοιπο θα επέστρεφε στον Ιούδα και θα ασκούσε την αληθινή λατρεία μετά την 70χρονη ερήμωση.—Ιεζεκιήλ 11:17-20.

Ιεζ 2:6-8· 3:8, 9, 18-21. Δεν πρέπει ούτε να τρομοκρατούμαστε από τους πονηρούς ούτε να διστάζουμε να διακηρύττουμε το άγγελμα του Θεού, το οποίο περιλαμβάνει προειδοποίηση για αυτούς. Όταν αντιμετωπίζουμε αδιαφορία ή εναντίωση, χρειάζεται να είμαστε σκληροί σαν διαμάντια. Ωστόσο, πρέπει να προσέχουμε ώστε να μη γίνουμε σκληρόκαρδοι, αναίσθητοι ή άσπλαχνοι. Ο Ιησούς ένιωθε συμπόνια για τους ανθρώπους στους οποίους κήρυττε, και εμείς πρέπει παρόμοια να υποκινούμαστε από συμπόνια για να κηρύττουμε στους άλλους.—Ματθαίος 9:36.

Ιεζ 3:15. Αφού έλαβε την αποστολή του, ο Ιεζεκιήλ κατοίκησε στο Τελ-αβίβ, “αποσβολωμένος επί εφτά ημέρες”, αφομοιώνοντας το άγγελμα που επρόκειτο να διακηρύξει. Δεν πρέπει και εμείς να αφιερώνουμε χρόνο για να μελετούμε επιμελώς και να στοχαζόμαστε ώστε να κατανοούμε βαθιές πνευματικές αλήθειες;

Ιεζ 4:1–5:4. Ο Ιεζεκιήλ χρειαζόταν ταπεινοφροσύνη και θάρρος ώστε να παρουσιάσει τις δύο προφητικές παντομίμες. Και εμείς επίσης πρέπει να είμαστε ταπεινοί και θαρραλέοι καθώς φέρνουμε σε πέρας οποιονδήποτε θεόδοτο διορισμό.

Ιεζ 1:1, 14-28 Ναι, η οργάνωση του Ιεχωβά, όπως και ο παντοδύναμος Κυρίαρχος που έχει τον έλεγχό της, είναι προσαρμοστική στον υπέρτατο βαθμό, καθώς ανταποκρίνεται στις διαρκώς μεταβαλλόμενες περιστάσεις και ανάγκες τις οποίες πρέπει να αντιμετωπίζει.

Ιεζ 1:1, 4-14 Μολονότι δεν μπορούμε να το δούμε, αυτό το αόρατο τμήμα επηρεάζει πολύ τους αληθινούς λάτρεις σήμερα.

Ιεζ 1:4-10 Αυτή η επιλογή είναι ταιριαστή, επειδή ακόμη και ο εξημερωμένος ταύρος είναι ένα τεράστιο και ισχυρό πλάσμα.

Ιεζ 3:17-21 Αν εκπληρώνουμε επιμελώς αυτή την ευθύνη, θα μπορούμε και εμείς να λέμε όπως ο απόστολος Παύλος: «Είμαι καθαρός από το αίμα όλων, γιατί δεν δίστασα να σας πω όλη τη βουλή του Θεού».

Ιεζ 3:17-21 Γι’ αυτό, με τη βοήθεια του Λόγου του Ιεχωβά και του αγίου πνεύματος, διατηρούν και αυτοί άφθονο το απόθεμά τους σε λάδι μέσω μελέτης και συναναστροφής.

Ιεζ 2:6 Πώς Μπορείτε να Υπομείνετε στη Διακονία; Αν ο προφήτης δεν είχε φανερώσει τα λόγια του Θεού στο λαό και κάποιος πονηρός πέθαινε χωρίς να ακούσει την προειδοποίηση, ο Ιεζεκιήλ θα ήταν προσωπικά υπόλογος.

Ιεζ 1:26-28 Ωστόσο, πρέπει να θυμόμαστε τη φύση και το σκοπό αυτών των οραμάτων.

Ιεζ 3:8, 9 Αν χρειαστεί, ο Ιεχωβά μπορεί να βοηθήσει και εμάς να γίνουμε σκληροί σαν διαμάντι, όπως έπρεπε να γίνει και ο Ιεζεκιήλ.

Ιεζ 1:20, 21 Ας θυμόμαστε ότι η οργάνωση του Ιεχωβά αποτελείται από δύο τμήματα, το ουράνιο και το επίγειο.

Ιεζ 3:17, 18 Όλοι όσοι ανταποκρίνονται ευνοϊκά στην προειδοποίηση του Θεού και εναρμονίζουν τη ζωή τους με τις δίκαιες αρχές του θα σωθούν και θα απολαμβάνουν αιώνια ζωή σε μια παραδεισιακή γη.

Ιεζ 3:7, 8 Όσο αποφασισμένοι και αν είστε, δεν θα πείσετε ποτέ ανθρώπους που δεν επιθυμούν να πειστούν.

Ιεζ 5:11 Πλησιάζει ο καιρός που θα εκτελέσει κρίση εναντίον όλων εκείνων που αρνούνται να τον υπακούσουν.

Ιεζ 5:11· 8:17, 18 Επιπλέον, μας λέγεται: «Εκείνοι ειρωνεύονταν συνεχώς τους αγγελιοφόρους του αληθινού Θεού και καταφρονούσαν τα λόγια του και ενέπαιζαν τους προφήτες του, ώσπου η οργή του Ιεχωβά επήλθε εναντίον του λαού του, ώσπου δεν υπήρχε γιατρειά».

Ιεζ 1:10 Μπορούμε λοιπόν να είμαστε βέβαιοι ότι θα εκπληρώσει την υπόσχεση που έχει δώσει να απαλλάξει τη γη από την αδικία.

Ιεζ 4:6 Επομένως, ο Χριστός Ιησούς άρχισε την ουράνια διακυβέρνησή του στο τελευταίο μέρος του 1914.

Ιεζ 1:10 Αυτά τα τέσσερα πρόσωπα συμβολίζουν τις τέσσερις βασικές ιδιότητες του Θεού, οι οποίες εξισορροπούνται τέλεια.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Το υλικό που σας παρουσιάζουμε σε αυτή την σελίδα είναι επιλεγμένο από τον επίσημο ιστότοπο των Χριστιανών Μαρτύρων του Ιεχωβά τον οποίο και σας προτρέπουμε να επισκέπτεστε τακτικά για την ποιότητα στην υλη που τον διακρίνει!

This is not the official website of Jehovah’s Witnesses jw.org is the official website of Jehovah's Witnesses and is the authoritative website about our beliefs, teachings, & activities.

Did you like this? Share it:

No Comments on “ΘΗΣΑΥΡΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΙΕΖΕΚΙΗΛ 1-5”

Comments on this entry are closed.


Το υλικό που σας παρουσιάζουμε σε αυτή την σελίδα είναι επιλεγμένο από τον επίσημο ιστότοπο των Χριστιανών Μαρτύρων του Ιεχωβά τον οποίο και σας προτρέπουμε να επισκέπτεστε τακτικά για την ποιότητα στην ενημέρωση και στην υλη που τον διακρίνει!