«Ο Ιησούς Κάνει το Πρώτο του Θαύμα»

Ιωάν. 2:1-11 Το πρώτο θαύμα του Ιησού μάς λέει πολλά για την προσωπικότητά του. Πώς μας διδάσκει τα παρακάτω αυτή η Γραφική αφήγηση;

Ο Ιησούς είχε ισορροπημένη άποψη για τις απολαύσεις, χαιρόταν τη ζωή και του άρεσε να περνάει ευτυχισμένες στιγμές με τους φίλους του. Ο Ιησούς ενδιαφερόταν για τα αισθήματα των ανθρώπων. Ο Ιησούς ήταν γενναιόδωρος

Ιωάν. 2:1-3​—Σε κάποιο γαμήλιο συμπόσιο έγινε κάτι που θα μπορούσε να φέρει σε δύσκολη θέση το ζευγάρι (w15 15/6 σ. 4 ¶3)

Ο Ιησούς έκανε το πρώτο του θαύμα σε ένα γαμήλιο συμπόσιο στην Κανά της Γαλιλαίας. Ίσως ο αριθμός των καλεσμένων να ήταν μεγαλύτερος από τον αναμενόμενο. Αλλά ό,τι και αν συνέβη, το κρασί τελείωσε. Ανάμεσα στους καλεσμένους ήταν και η Μαρία, η μητέρα του Ιησού. Αναμφίβολα, συλλογιζόταν επί χρόνια όλες τις προφητικές υποσχέσεις που αφορούσαν τον γιο της και γνώριζε ότι θα αποκαλούνταν «Γιος του Υψίστου». (Λουκ. 1:30-32· 2:52) Πίστευε άραγε ότι ο Ιησούς διέθετε δυνάμεις που δεν είχαν ακόμη αποκαλυφτεί; Το βέβαιο πάντως είναι ότι, στην Κανά, η Μαρία και ο Ιησούς ένιωσαν συμπόνια για το νιόπαντρο ζευγάρι και ήθελαν να τους βγάλουν από τη δύσκολη θέση. Ο Ιησούς ήξερε ότι η φιλοξενία αποτελούσε καθήκον. Έτσι λοιπόν, μετέτρεψε θαυματουργικά περίπου 380 λίτρα νερό σε «καλό κρασί». (Διαβάστε Ιωάννης 2:3, 6-11) Ήταν υποχρεωμένος να κάνει ένα τέτοιο θαύμα; Όχι. Το έκανε επειδή νοιαζόταν για τους ανθρώπους και μιμούνταν τη γενναιοδωρία του ουράνιου Πατέρα του.

Ιωάν. 2:4-11​—Αυτό που έκανε ο Ιησούς ενίσχυσε την πίστη των μαθητών του (jy σ. 41 ¶6)

Αυτό είναι το πρώτο θαύμα που κάνει ο Ιησούς. Όταν το βλέπουν οι καινούριοι μαθητές του, η πίστη τους σε αυτόν ενισχύεται. Έπειτα, ο Ιησούς, η μητέρα του και οι ετεροθαλείς αδελφοί του κατευθύνονται προς την Καπερναούμ, μια πόλη στη βορειοδυτική ακτή της Θάλασσας της Γαλιλαίας.

Σκάβουμε για Πνευματικά Πετράδια

Ιωάν. 1:1​—Γιατί μπορούμε να πούμε ότι ο Ιωάννης δεν εννοούσε πως «ο Λόγος» και ο Παντοδύναμος Θεός ήταν το ίδιο πρόσωπο; («ο Λόγος», «με», «ο Λόγος ήταν θεός» σημειώσεις μελέτης για Ιωα 1:1, nwtsty)

ο Λόγος:

Εδώ χρησιμοποιείται ως τίτλος, όπως και στα εδάφια Ιωα 1:14 και Απ 19:13. Ο Ιωάννης προσδιόρισε εκείνον στον οποίο ανήκει αυτός ο τίτλος, δηλαδή τον Ιησού. Αυτός ο τίτλος αποδιδόταν στον Ιησού κατά την προανθρώπινη ύπαρξή του ως πνευματικό πλάσμα, κατά τη διακονία του στη γη ως τέλειος άνθρωπος, καθώς και μετά την εξύψωσή του στον ουρανό. Ο Ιησούς ήταν ο Λόγος της επικοινωνίας του Θεού, ή αλλιώς ο Εκπρόσωπος, για τη μεταβίβαση πληροφοριών και οδηγιών στους άλλους πνευματικούς γιους του Δημιουργού καθώς και στους ανθρώπους. Είναι λογικό λοιπόν να σκεφτούμε ότι, προτού έρθει ο Ιησούς στη γη, ο Ιεχωβά επικοινωνούσε με την ανθρωπότητα μέσω του Λόγου, δηλαδή του αγγελικού εκπροσώπου Του.​—Γε 16:7-11· 22:11· 31:11· Εξ 3:2-5· Κρ 2:1-4· 6:11, 12· 13:3.

με:

πρὸς, Κείμενο. Σε αυτά τα συμφραζόμενα, η πρόθεση πρὸς υποδηλώνει εγγύτητα και στενή συναναστροφή. Επίσης δείχνει ξεχωριστά πρόσωπα​—σε αυτή την περίπτωση, τον Λόγο και τον μόνο αληθινό Θεό.

ο Λόγος ήταν θεός:

Ή αλλιώς «ο Λόγος ήταν θεϊκός [ή αλλιώς «θεοειδής»]». Αυτή η δήλωση από τον Ιωάννη περιγράφει μια ιδιότητα ή ένα χαρακτηριστικό “του Λόγου” (βλέπε τη σημείωση μελέτης αυτού του εδαφίου για τη φράση ο Λόγος), δηλαδή του Ιησού Χριστού. Η προεξάρχουσα θέση που έχει ο Λόγος ως ο πρωτότοκος Γιος του Θεού μέσω του οποίου ο Θεός δημιούργησε όλα τα άλλα πράγματα είναι η βάση για να περιγράφεται ως «θεός· θεοειδής· θεϊκός· θεϊκό ον».

Πολλοί μεταφραστές προτιμούν την απόδοση «ο Λόγος ήταν Θεός», εξισώνοντάς τον με τον Παντοδύναμο Θεό. Ωστόσο, υπάρχουν βάσιμοι λόγοι που πιστοποιούν πως ο Ιωάννης δεν εννοούσε ότι «ο Λόγος» ήταν το ίδιο πρόσωπο με τον Παντοδύναμο Θεό. Πρώτον, τόσο η προηγούμενη πρόταση όσο και η επόμενη δηλώνουν ξεκάθαρα ότι «ο Λόγος» ήταν «μαζί με τον Θεό». Επίσης, στο πρωτότυπο κείμενο, η λέξη θεὸς εμφανίζεται τρεις φορές στα εδάφια 1 και 2. Στην πρώτη και στην τρίτη περίπτωση, πριν από τη λέξη θεὸς υπάρχει το οριστικό άρθρο (τὸν θεόν), ενώ στη δεύτερη περίπτωση δεν υπάρχει.

Πολλοί λόγιοι συμφωνούν ότι η απουσία του οριστικού άρθρου πριν από τη λέξη θεός έχει μεγάλη σημασία. Σε αυτά τα συμφραζόμενα, όταν χρησιμοποιείται το οριστικό άρθρο, η λέξη θεός αναφέρεται στον Παντοδύναμο Θεό. Από την άλλη, η απουσία του άρθρου σε αυτή τη σύνταξη κάνει τη λέξη θεός να εκφράζει ιδιότητα και περιγράφει ένα χαρακτηριστικό “του Λόγου”. Γι’ αυτό, αρκετές Βιβλικές μεταφράσεις στην αγγλική, στη γαλλική και στη γερμανική αποδίδουν το κείμενο όπως η Μετάφραση Νέου Κόσμου, μεταδίδοντας την ιδέα ότι «ο Λόγος» ήταν «θεός· θεϊκός· θεϊκό ον· θεϊκού είδους· θεοειδής». Υποστηρίζοντας αυτή την άποψη, αρχαίες μεταφράσεις του Ευαγγελίου του Ιωάννη στη σαχιδική και στη βοχαϊρική​—διάλεκτοι της κοπτικής γλώσσας—​οι οποίες πιθανότατα έγιναν τον τρίτο και τον τέταρτο αιώνα Κ.Χ., δεν χειρίζονται με τον ίδιο τρόπο την πρώτη και τη δεύτερη περίπτωση όπου εμφανίζεται η λέξη θεός στο εδάφιο Ιωα 1:1.

Αυτές οι αποδόσεις τονίζουν μια ιδιότητα “του Λόγου”​—ότι η φύση του ήταν σαν του Θεού​—αλλά δεν τον εξισώνουν με τον Πατέρα του, τον παντοδύναμο Θεό. Σε αρμονία με το εδάφιο Ιωα 1:1, το εδάφιο Κολ 2:9 αναφέρει ότι ο Χριστός έχει “όλη την πληρότητα της θεϊκής ιδιότητας”. Και σύμφωνα με το εδάφιο 2Πε 1:4, ακόμα και οι συγκληρονόμοι του Χριστού “θα γίνονταν συμμέτοχοι σε θεϊκή φύση”. Επίσης, στη Μετάφραση των Εβδομήκοντα, η λέξη θεός χρησιμοποιείται συνήθως για την απόδοση των εβραϊκών λέξεων ’ελ και ’ελοχίμ, οι οποίες θεωρείται ότι βασικά σημαίνουν «Κραταιός· Ισχυρός».

Αυτές οι εβραϊκές λέξεις χρησιμοποιούνται αναφορικά με τον παντοδύναμο Θεό, άλλους θεούς, καθώς και ανθρώπους. Το γεγονός ότι ο Λόγος αποκαλείται «θεός» ή «κραταιός» συμφωνεί με την προφητεία του εδαφίου Ησ 9:6, η οποία προέλεγε ότι ο Μεσσίας θα αποκαλούνταν «Κραταιός Θεός» (όχι «Παντοδύναμος Θεός») και ότι θα ήταν ο «Αιώνιος Πατέρας» όλων εκείνων που θα είχαν το προνόμιο να ζουν ως υπήκοοί του. Ο ζήλος του ίδιου του Πατέρα του, «του Ιεχωβά των στρατευμάτων» θα το επιτελούσε αυτό.​—Ησ 9:7.

Ιωάν. 1:29​—Γιατί αποκάλεσε ο Ιωάννης ο Βαφτιστής τον Ιησού «το Αρνί του Θεού»; («το Αρνί του Θεού» σημείωση μελέτης για Ιωα 1:29, nwtsty )

το Αρνί του Θεού:

Αφού ο Ιησούς βαφτίστηκε και επέστρεψε μετά τους πειρασμούς στους οποίους τον υπέβαλε ο Διάβολος, ο Ιωάννης ο Βαφτιστής τον παρουσίασε ως «το Αρνί του Θεού». Αυτή η φράση εμφανίζεται μόνο εδώ και στο εδάφιο Ιωα 1:36. (Βλέπε Παράρτημα Α7) Ο παραλληλισμός του Ιησού με αρνί είναι ταιριαστός. Σε ολόκληρη τη Γραφή, οι άνθρωποι πρόσφεραν πρόβατα επειδή αναγνώριζαν τις αμαρτίες τους και ήθελαν να έχουν πρόσβαση στον Θεό. Αυτό προσκίαζε τη θυσία που θα έκανε ο Ιησούς παραδίδοντας την τέλεια ανθρώπινη ζωή του για χάρη της ανθρωπότητας. Η φράση «το Αρνί του Θεού» θα μπορούσε να θυμίζει αρκετές περικοπές των θεόπνευστων Γραφών. Λαβαίνοντας υπόψη το πόσο εξοικειωμένος ήταν ο Ιωάννης ο Βαφτιστής με τις Εβραϊκές Γραφές, τα λόγια του θα μπορούσαν να αναφέρονται έμμεσα σε κάποιο ή κάποια από τα ακόλουθα: το αρσενικό πρόβατο που πρόσφερε ο Αβραάμ αντί για τον γιο του τον Ισαάκ (Γε 22:13), το αρνί του Πάσχα που έσφαξαν οι υποδουλωμένοι Ισραηλίτες στην Αίγυπτο για την απελευθέρωσή τους (Εξ 12:1-13) ή το αρσενικό αρνί που προσφερόταν στο θυσιαστήριο του Θεού στην Ιερουσαλήμ καθημερινά, πρωί και βράδυ (Εξ 29:38-42). Ο Ιωάννης μπορεί να είχε επίσης κατά νου την προφητεία του Ησαΐα, στην οποία ο Ιεχωβά αποκαλεί “υπηρέτη του” εκείνον που “οδηγήθηκε στη σφαγή σαν πρόβατο”. (Ησ 52:13· 53:5, 7, 11) Όταν ο απόστολος Παύλος έγραψε την πρώτη του επιστολή προς τους Κορινθίους, αναφέρθηκε στον Ιησού ως «το πασχαλινό αρνί μας». (1Κο 5:7) Ο απόστολος Πέτρος μίλησε για το «πολύτιμο αίμα [του Χριστού], όμοιο με το αίμα ενός αψεγάδιαστου και ακηλίδωτου αρνιού». (1Πε 1:19) Και πάνω από 25 φορές στο βιβλίο της Αποκάλυψης, ο δοξασμένος Ιησούς αποκαλείται συμβολικά «το Αρνί».​—Μερικά παραδείγματα: Απ 5:8· 6:1· 7:9· 12:11· 13:8· 14:1· 15:3· 17:14· 19:7· 21:9· 22:1.

Ιωάν. 1:1 Να Εμπιστεύεστε τον Δραστήριο Ηγέτη Μας—Τον Χριστό Είναι λογικό να σκεφτούμε ότι αυτός ο άγγελος ήταν ο Λόγος, ο πρωτότοκος Γιος του Θεού.

Ιωάν. 2:14-17 Πώς Ήταν στ’ Αλήθεια ο Ιησούς; Στις αρχές της διακονίας του, «έδιωξε» μόνος του «από το ναό όλους εκείνους με τα πρόβατα και τα βόδια, και σκόρπισε τα νομίσματα των αργυραμοιβών και αναποδογύρισε τα τραπέζια τους».

Ιωάν. 1:29 Να Δίνετε Τιμή σε Εκείνους που τους Οφείλεται Το Αρνί είναι ο Ιησούς Χριστός, «το Αρνί του Θεού το οποίο αφαιρεί την αμαρτία του κόσμου».

Ιωάν. 1:46-51 Διακρίνετε την Ανάγκη να Εκπαιδεύετε Άλλους; Αποφάσισε να μάθει περισσότερα για τα όσα δίδασκε ο Ιησούς, ένας άντρας από τη Ναζαρέτ.

Ιωάν. 1:16 Ευγνώμονες Αποδέκτες της Παρ’ Αξία Καλοσύνης του Θεού «Όλοι λάβαμε . . . παρ’ αξία καλοσύνη πάνω σε παρ’ αξία καλοσύνη».​—ΙΩΑΝ. 1:16. … Ο απόστολος Ιωάννης έγραψε: «Όλοι λάβαμε από την πληρότητά του, μάλιστα παρ’ αξία καλοσύνη πάνω σε παρ’ αξία καλοσύνη».

Ιωάν. 1:14, 17 Ιεχωβά, ο Θεός της Επικοινωνίας Ο απόστολος Ιωάννης, αναφερόμενος στο πρώτο ον με το οποίο συναναστράφηκε ποτέ ο Θεός, χρησιμοποίησε τις φράσεις «ο Λόγος» και «η αρχή της δημιουργίας του Θεού». (Ιωάν. 1:1· Αποκ. 3:14) … Ο Ιεχωβά Θεός εξέφραζε τις σκέψεις και τα αισθήματά του σε αυτόν τον πρωτότοκο Γιο.

Ιωάν. 2:2 Να Υπηρετείτε τον Ιεχωβά Χωρίς Περισπασμούς Δέχτηκε τουλάχιστον μία πρόσκληση σε γάμο και συνέβαλε μάλιστα στη χαρά της περίστασης μετατρέποντας θαυματουργικά το νερό σε κρασί.

Ιωάν. 1:12, 13 Να Στοχάζεστε την Ανεξάντλητη Αγάπη του Ιεχωβά Μια μικρή ομάδα ανθρώπων νιώθουν την ανεξάντλητη αγάπη του Ιεχωβά με πολύ ιδιαίτερο τρόπο.

Ιωάν. 2:14-17 Να Μιμείστε το Θάρρος και τη Διάκριση του Ιησού Δύο φορές, καθάρισε άφοβα το ναό, διώχνοντας εκείνους που μόλυναν την αληθινή λατρεία.

Ιωάν. 1:47 Να Μιμείστε την Ταπεινοφροσύνη και την Τρυφερότητα του Ιησού Απεναντίας, τους έδινε τιμή, επαινώντας τους για το καλό που έβλεπε μέσα τους και εκφράζοντας την εμπιστοσύνη του σε αυτούς.

Ιωάν. 1:42 Βοηθήστε τους Άλλους να Αξιοποιήσουν Πλήρως τις Δυνατότητές Τους Αν και μερικές φορές ο Πέτρος φαινόταν ασταθής, ο Ιησούς διέκρινε ότι στο μέλλον θα γινόταν σταθερός σαν βράχος.​

Ιωάν. 1:18 Η Δημιουργία Αποκαλύπτει τον Ζωντανό Θεό Εφόσον η Αγία Γραφή δηλώνει ότι «κανένας άνθρωπος δεν έχει δει ποτέ τον Θεό», πώς μπορούμε να βοηθήσουμε τέτοια άτομα να οικοδομήσουν πίστη στον Ιεχωβά;

Ιωάν. 1:29 “Οι Αόρατες Ιδιότητές του Βλέπονται Καθαρά” Η Αγία Γραφή λέει επίσης ότι “ο κόσμος” είναι ένοχος αμαρτίας και χρειάζεται σωτήρα, πράγμα που δείχνει ξεκάθαρα ότι σε ανάλογα συμφραζόμενα η λέξη αυτή εφαρμόζεται στο ανθρώπινο γένος και όχι στη γη.​

Ιωάν. 1:14, 49 Γιατί Αποκαλείται ο Ιησούς Γιος του Θεού; Ανάλογα, ο Ιησούς αποκαλείται «ο Γιος του Θεού» επειδή δημιουργήθηκε με ιδιότητες παρόμοιες με του Πατέρα του.​

Ιωάν. 2:1-11 Μπορείτε να Πιστεύετε στα Θαύματα που Αναφέρει η Αγία Γραφή; Όλα αυτά τα θαύματα, καθώς και πολλά άλλα, δείχνουν ότι πίσω τους πρέπει να κρυβόταν μια υπερανθρώπινη δύναμη ικανή να επιδρά σε κάθε είδους ύλη.​

Ιωάν. 1:18 Αντανακλάτε Εσείς τη Δόξα του Ιεχωβά; Αν και δεν τον έχουμε δει, μπορούμε να αντιληφθούμε τις πολύτιμες ιδιότητές του μελετώντας το Λόγο του, παρατηρώντας τη δημιουργία του και κάνοντας στοχασμούς γύρω από τις Γραφές, ιδίως γύρω από τα λόγια και τις πράξεις του Γιου του Θεού, του Ιησού Χριστού.

Ιωάν. 1:3, 14 Ιησούς Χριστός—Οι Ερωτήσεις μας Απαντώνται Εφόσον ήταν ο μόνος που δημιουργήθηκε άμεσα από τον Θεό, δικαίως μπορούσε να αποκαλείται “ο μονογενής Γιος του Θεού”.​

Ιωάν. 1:29 Πώς Πρέπει να Θυμόμαστε το Θάνατο του Ιησού; Όπως ο εορτασμός του Πάσχα γινόταν μία φορά το χρόνο, έτσι και η Ανάμνηση του θανάτου του Ιησού τηρείται μία φορά το χρόνο μετά τη δύση του ήλιου στις 14 Νισάν, σύμφωνα με το Βιβλικό σεληνιακό ημερολόγιο.​

Ιωάν. 2:13-17 Να Είστε Ζηλωτές για την Αληθινή Λατρεία Ποια ήταν η αντίδραση του Ιησού, και τι εντύπωση άφησε αυτή στους μαθητές του;​

Ιωάν. 1:29 Πώς μας Σώζει το Λύτρο Γι’ αυτό και ο Ιωάννης ο Βαφτιστής μπορούσε να πει για τον Ιησού: «Να το Αρνί του Θεού το οποίο αφαιρεί την αμαρτία του κόσμου!»

Ιωάν. 1:1 Θεωρείτε Πολύτιμα Όσα Έχει Κάνει ο Ιεχωβά για να σας Απελευθερώσει; Ο Γιος έβρισκε χαρά καθώς εργαζόταν με τον Πατέρα ως ο αγαπητός «δεξιοτέχνης εργάτης» του και ως ο Εκπρόσωπός του, «ο Λόγος».

Ιωάν. 1:3 Μεταβίβαση Αρμοδιοτήτων—Γιατί και Πώς; Ο Ιεχωβά δημιούργησε τον μονογενή του Γιο και κατόπιν, χρησιμοποιώντας τον ως “δεξιοτέχνη εργάτη”, έφτιαξε το σύμπαν.

Ιωάν. 1:34 Λεκτικές Εικόνες στην Αγία Γραφή—Τις Κατανοείτε; Η Γραφή αναφέρεται επανειλημμένα στον Ιησού ως τον “Γιο του Θεού”.

Ιωάν. 2:17 Ας Εκτιμούμε τον Ιησού—Τον Μεγαλύτερο Δαβίδ και Μεγαλύτερο Σολομώντα τόσο ο Δαβίδ και ο Ιησούς είχαν φλογερό ζήλο για τον τόπο λατρείας του Ιεχωβά.

Ιωάν. 2:1-11 Τι Μπορεί να μας Διδάξει το Παράδειγμα της Μαρίας Παραδείγματος χάρη, στο γαμήλιο συμπόσιο στην Κανά, βλέπουμε τη Μαρία να έχει ενεργό ρόλο και μάλιστα να παίρνει κάποιες πρωτοβουλίες, αλλά δεν γίνεται καμία αναφορά στον Ιωσήφ.

Ιωάν. 1:35, 40—Εκτός από τον Ανδρέα, ποιος ήταν ο μαθητής που στεκόταν με τον Ιωάννη τον Βαφτιστή; Ο αφηγητής αποκαλεί πάντα τον Ιωάννη τον Βαφτιστή “Ιωάννη” και ποτέ δεν αναφέρει τον εαυτό του ονομαστικά στο Ευαγγέλιό του. Επομένως, ο ανώνυμος μαθητής είναι προφανώς ο Ευαγγελιστής Ιωάννης.

Ιωάν. 2:20—Ποιος ναός «χτίστηκε σε σαράντα έξι χρόνια»; Οι Ιουδαίοι αναφέρονταν στην ανοικοδόμηση του ναού του Ζοροβάβελ από τον Βασιλιά Ηρώδη της Ιουδαίας. Σύμφωνα με τον ιστορικό Ιώσηπο, αυτό το έργο ξεκίνησε το 18ο έτος της βασιλείας του Ηρώδη, δηλαδή το 18/17 Π.Κ.Χ. Το αγιαστήριο του ναού και τα άλλα βασικά κτίσματα οικοδομήθηκαν μέσα σε οχτώ χρόνια. Ωστόσο, το έργο στο συγκρότημα του ναού συνεχίστηκε μέχρι και μετά το Πάσχα του 30 Κ.Χ., οπότε οι Ιουδαίοι είπαν ότι χρειάστηκαν 46 χρόνια για να χτιστεί.

Ιωάν. 2:4. Ο Ιησούς έδειξε στη Μαρία ότι ως ο βαφτισμένος χρισμένος Γιος του Θεού, έπρεπε να παίρνει κατεύθυνση από τον ουράνιο Πατέρα του. Μολονότι ο Ιησούς μόλις τότε ξεκινούσε τη διακονία του, ήταν πλήρως ενήμερος για την ώρα, δηλαδή το χρόνο, του έργου που του είχε ανατεθεί, περιλαμβανομένου και του θυσιαστικού του θανάτου. Ούτε καν σε στενά μέλη της οικογένειάς του, όπως ήταν η Μαρία, δεν θα επιτρεπόταν να τον εμποδίσουν να κάνει το θεϊκό θέλημα. Εμείς πρέπει να υπηρετούμε τον Ιεχωβά Θεό με παρόμοια αποφασιστικότητα.

Ιωάν. 1:14 Να Μιμείστε τον Ιησού—Να Αποδίδετε Αποδεκτή Λατρεία στον Θεό Κανείς δεν έρχεται στον Πατέρα παρά μόνο μέσω εμού».​

Ιωάν. 1:29 Γιατί Πρέπει να Προσευχόμαστε στο Όνομα του Ιησού; Αυτός μόνο αποτελεί “την οδό” προσέγγισης του Ιεχωβά μέσω προσευχής.

Ιωάν. 1:12, 13 Υπολογίζονται Άξιοι να Λάβουν τη Βασιλεία Στα μάτια του Ιεχωβά, απαλλάσσονται από την αμαρτία και μπορούν να χριστούν με άγιο πνεύμα για να γίνουν πνευματικοί γιοι του Θεού, αδελφοί του Ιησού Χριστού.

Ιωάν. 1:41 Να Καλλιεργείτε Ιδιότητες που Μπορούν να σας Βοηθήσουν να Κάνετε Μαθητές Ποια είναι η βασική ιδιότητα που χρειάζονται όσοι ενασχολούνται με το έργο μαθήτευσης; Υποκινούμενα από αγάπη για τον Θεό, τα καινούρια άτομα που μόλις τώρα έμαθαν τη Γραφική αλήθεια μιλούν μερικές φορές για τον Ιεχωβά και τη Βασιλεία με τέτοια πεποίθηση ώστε έχουν αρκετή αποτελεσματικότητα στο να πείθουν άλλους να εξετάσουν τις Γραφές.

Ιωάν. 1:47 Ο Ιεχωβά Είναι Θεός που Δείχνει Εκτίμηση Σκεφτείτε πόσο θα χαιρόσασταν αν ο Ιησούς έλεγε για εσάς αυτά που είπε για τον Ναθαναήλ: «Να κάποιος . . . στον οποίο δεν υπάρχει δόλος».

Ιωάν. 1:7 Άνθρωποι από «Όλες τις Γλώσσες» Ακούν τα Καλά Νέα Παρότι η οργάνωση του Ιεχωβά παρέχει την ύλη που χρειάζεται για να πλησιάζουμε τους ανθρώπους, ο ευαγγελιζόμενος της Βασιλείας ως άτομο πρέπει να πάρει την πρωτοβουλία να μεταδώσει το άγγελμα της Γραφής σε “ανθρώπους κάθε είδους”, στη γλώσσα που καταλαβαίνουν καλύτερα.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Το υλικό που σας παρουσιάζουμε σε αυτή την σελίδα είναι επιλεγμένο από τον επίσημο ιστότοπο των Χριστιανών Μαρτύρων του Ιεχωβά τον οποίο και σας προτρέπουμε να επισκέπτεστε τακτικά για την ποιότητα στην υλη που τον διακρίνει!

This is not the official website of Jehovah’s Witnesses jw.org is the official website of Jehovah's Witnesses and is the authoritative website about our beliefs, teachings, & activities.

Did you like this? Share it:

No Comments on “ΘΗΣΑΥΡΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ 1, 2”

Comments on this entry are closed.


Το υλικό που σας παρουσιάζουμε σε αυτή την σελίδα είναι επιλεγμένο από τον επίσημο ιστότοπο των Χριστιανών Μαρτύρων του Ιεχωβά τον οποίο και σας προτρέπουμε να επισκέπτεστε τακτικά για την ποιότητα στην ενημέρωση και στην υλη που τον διακρίνει!